2019-09-24 10:03:48 | Kategori: artikel

Kan SIK slå Brøndby?

Tredje runde af pokalturneringen fløjtes i gang i morgen aften på Hancock Arena i Skive, når Skive IK tager imod Brøndby IF.

Skibonitterne står over for én af dansk fodbolds absolutte sværvægtere, der har været i pokalfinalen de seneste 3 år. Sydbank, der er hovedsponsor af turneringen, gør en ekstra indsats for at bakke drengene op – og har derfor valgt at forvandle kampen til en mini-pokalfinale.

Helt konkret betyder det, at der etableres en stor fanzone, at kampens pokalfighter kåres med en pokal, som vinderen kan løfte efter kampen samt en masse andre aktiviteter og gimmicks for tilskuerne og spillerne før og under kampen.
 
– Pokalturneringen har masser af potentiale og spændende kampe på tværs af hold fra flere forskellige rækker. Drømmen om at vinde pokalen lever helt fra de mindste serieklubber til de største superligaklubber. Derfor ser vi frem til at være med til at gøre de store øjeblikke endnu større, når vi gennem turneringen kommer til at være til stede lokalt og hylde de lokale heltes drømme om at gøre det umulige muligt – uanset om det er i serie 4 eller Superligaen, siger Mads Strib Sørensen, der er sponsorchef i Sydbank.
 
Da turneringen blev sparket i gang sidste år, var det med et helt nyt og innovativt tiltag. Sydbank indgik i forbindelse med overtagelsen af sponsoratet et opsigtsvækkende samarbejde med den danske tech-virksomhed VEO, der har udviklet en ny kamerateknologi til at optage fodboldkampe uden brug af kameramand. Det betyder, at samtlige kampe gennem turneringen bliver optaget og lagt online, som gør det muligt for alle at gå ind og stemme på årets mål.
 
– Det er de færreste fodboldspillere, der nogensinde har set sig selv spille fodbold, og vi glæder os som sponsor over at kunne være med til at bringe de lokale helte frem i rampelyset, så det ikke altid er de store stjerners gode mål, tacklinger og smukke afleveringer, der fremhæves. Samarbejdet har skabt nogle helt unikke muligheder, der giver alle spillere en chance for at opleve en snert af professionel fodbold, siger Mads Strib Sørensen, Sponsorchef i Sydbank.

Foto: Jan Sand

Der er endnu ingen kommentar til dette indlæg, bliv den første til at skrive en kommentar.

Navn: *

E-mail: *

( bliver ikke vist )

Hjemmeside:

( husk http:// )

Kommentar: *

Følg med i dette indlæg via RSS eller ATOM

Persondatapolitik


Du kan downloade en APP til din telefon/tablet, så fungerer det optimalt
når du skal læse avisen online
Appen fåes til både
Iphone og Android